Jump to content
Sign in to follow this  
Cobra

Ahhh, Gmail, I love ya so.

Recommended Posts

I just checked mine:

You are currently using 10 MB (1%) of your 2051 MB.

You are currently using 10 MB (1%) of your 2053 MB.

lol I gained 2Mb overnight

1 hour later and...

You are currently using 10 MB (1%) of your 2054 MB.

One more MB :shock:

You are currently using 10 MB (1%) of your 2057 MB. :shock::haha:

More yet again :!:

Guess what? Yep, again:

You are currently using 10 MB (1%) of your 2059 MB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, i have a question about the Gmail Notifier program. (not the firefox one, the one made by google that hasnt been updated in forever) is there a way to get it to check more often? the firefox one allows you to set how often it checks, so it always says how much mail i have before the non-firefox one. also, how do i get it to run on startup? i think i disabled that awhile back and havent found the option again.

btw, 'You are currently using 10 MB (0%) of your 2075 MB.' :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i have been thinking about getting gmail but never got around to it. i guess i need to make an account!

I'll sent you an invite if you want.... just PM me your email address

Share this post


Link to post
Share on other sites

I case anybody didn't notice, and this may come as a surprise to some but there are also 1TB FREE webmail accounts.  No it's not a miss print I really mean 1 TeraByte ! :twisted:  Not that anyone really needs this :whaa::haha: but here is one example...

http://www.hriders.com/create_account.cfm

No kidding a motorcycle riders page is giving away Free  1Terbyte mail accounts sign up if u like or don't as I am in no way affiliated with them or anyone linked to them I don't care  :lol:

Do a little google searching to there may be others I remember coming across a 1000GB or something close on a MAC OS fansite or forum webpage that was also free but can' remeber or find the details and I looked around becuase I saved the link but it will take some searching with 3 hard drives ..wish me luck  ;)

On the downside of my hriders.com account has some issues with logins to view my damn mail since I have server type software as it would seem to be the culprit.. perhaps...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I case anybody didn't notice, and this may come as a surprise to some but there are also 1TB FREE webmail accounts. No it's not a miss print I really mean 1 TeraByte ! :twisted: Not that anyone really needs this :whaa::haha: but here is one example...

http://www.hriders.com/create_account.cfm

No kidding a motorcycle riders page is giving away Free 1Terbyte mail accounts sign up if u like or don't as I am in no way affiliated with them or anyone linked to them I don't care :lol:

Do a little google searching to there may be others I remember coming across a 1000GB or something close on a MAC OS fansite or forum webpage that was also free but can' remeber or find the details and I looked around becuase I saved the link but it will take some searching with 3 hard drives ..wish me luck ;)

On the downside of my hriders.com account has some issues with logins to view my damn mail since I have server type software as it would seem to be the culprit.. perhaps...?

yes, that link has come up before. I would still prefer Gmail more, as they're most trust-worthy and don't have all the bugs that the HRider site's email has.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...